[vertaling] nieuw po-bestand gebruiken

Erwin Poeze erwin.poeze op gmail.com
Di Okt 28 20:36:26 CET 2008

Beste vertalers,

Ik loop voor de tweede keer tegen hetzelfde probleem aan, namelijk dat
een programma (in dit geval het pakket vorbis-tools) een nieuw
po-bestand niet gebruikt.

Wat ik doe is:
1. Het nieuwe nl.po bestand in de po-map van het betreffende programma
zetten (het oude bestand wordt overschreven).
2. make clean; make; sudo make install uitvoeren

Tot zover geen problemen, echter de oude vertaling wordt nog steeds gebruikt.

Ik heb gezocht naar locaties waar nl.po of nl.mo bestanden nog meer
zouden kunnen staan, maar kan niets vinden.

Kan iemand mij een hint geven?

Erwin