[vertaling] Vertaling Brasero

Tino Meinen a.t.meinen at chello.nl
Fri May 16 06:30:49 CEST 2008

Op vrijdag 16-05-2008 om 02:53 uur [tijdzone +0200], schreef Hendrik
Maryns:

> Het gebruikelijke voorzetsel bij ‘toevoegen’ is ‘aan’, ook al gaat het
> dan om iets waar je iets ‘op’ zet.  Dus misschien de eerste vervangen
> door
> "data kan op het medium geschreven of eraan toegevoegd worden "

(Ik neem aan dat het een instelling is, ofwel een mededeling na analyse
of een schijfje al dan niet gefixeerd is.)
Mijn suggesties:

"data can be appended to the medium"
"er kan extra data op het medium worden gezet"
of:
"er kan data aan het medium toegevoegd worden"

Tino