[vertaling] vertaling rpm

Reinout van Schouwen reinouts at gnome.org
Thu Mar 27 09:51:02 CET 2008

Benno,

Op woensdag 26-03-2008 om 20:21 uur [tijdzone +0100], schreef Benno
Schulenberg:

> Wat vinden anderen trouwens van de vertaling:  locale ->
> taalgebiedaanduiding?

Volgens mij hebben we dit eerder afgesproken te vertalen als
'taalregio'.

> Symbolische koppeling

Niet mee eens. Ik gebruik altijd (symbolische) verwijzing voor een
(symbolic) link. Dat geeft ook duidelijker het verschil aan met een
koppeling die te maken heeft met 'mount'.

groeten,

--
Reinout van Schouwen
http://vanschouwen.info/