[vertaling] vertaling gnubiff-2.2.7

Erwin Poeze erwin.poeze at gmail.com
Thu Jan 24 20:59:53 CET 2008

Benno,

Bedankt voor je waslijst. Prettig dat je er zoveel tijd insteekt.

> Wat is een tag in dit verband?

Ik kan de waarschuwing niet produceren, dus ik weet het ook niet. Het
bekijken van de programmacode geeft mij ook geen extra inzicht. Toch
denk ik dat de volgende vertaling beter is:

[%d] Server stuurt geen ongemarkeerd \"%s\"-antwoord of -bevestiging"

Erwin