[vertaling] dia

Reinout van Schouwen reinouts at gnome.org
Fri Apr 18 00:21:30 CEST 2008

Op vrijdag 18-04-2008 om 00:08 uur [tijdzone +0200], schreef Benno
Schulenberg:

> Vincent is niet meer geabonneerd: een paar maanden geleden heeft hij
> zichzelf van deze lijst uitgeschreven.

Hij nog wel coördinator van de Gnome-NL vertalingen.

Vroeger hadden we inderdaad een systeem met toewijzingen maar het is nu
een beetje van 'wie een beetje tijd heeft die doet wat'.

Je zou het nog even kunnen navragen op de gnome-nl-list maar ik denk dat
je veilig kunt aannemen dat iedere bijdrage welkom is.

groeten,

--
Reinout van Schouwen