[vertaling] bijwerking van Abiword

Tino Meinen a.t.meinen at chello.nl
Fri Oct 26 01:38:06 CEST 2007

Op donderdag 25-10-2007 om 23:00 uur [tijdzone +0200], schreef Benno
Schulenberg:

> waardoor de laatste niet direct bereikbaar was.  In KDE lijkt d de
> standaardletter te zijn voor Beeld, is dat in Gnome net zo?  (In
> Firefox is het de l, maar dat lijkt een uitzondering te zijn.)
In Gnome is dat ook de letter d. Ik heb geen idee waarom Firefox de l
blijft gebruiken.

> In het Bewerken-menu hadden "Knippen" en "Kopiëren" dezelfde
> sneltoets.  Rondlijkend lijkt de standaard te zijn: K voor
> kopiëren, P voor knippen, en L voor plakken.
Onder Gnome gebruikt knippen de n en plakken de p.
De l is geen goede letter voor een sneltoets omdat hij zo dun is.
Het streeptje onder de l gaat dan op een puntje lijken.

Groet
Tino