[vertaling] vertaling Inkscape

Jeroen van der Vegt ajvdvegt at 123mail.org
Fri May 4 21:09:38 CEST 2007

On Fri, 04 May 2007 00:35:57 +0200, "Jan Claeys" <lists at janc.be> said:
> Op woensdag 02-05-2007 om 23:10 uur [tijdzone +0200], schreef Jeroen van
> der Vegt:
>
> Hij kan sowieso al heel lang geen aanpassingen meer doen (vroeger kon
> iedereen dat, met rampzalige gevolgen).

Hij heeft op 5 april nog vertalingen gereviewed. Ik ben verder niet
bekend met Launchpad, maar reviewen lijkt me verantwoordelijker dan
vertalen?

> Als je dat wil en je een launchpad-account hebt, kan ik je overigens wel
> "approven" als lid van 'ubuntu-l10n-nl' op Launchpad, dan kan je zelf
> aanpassingen maken en de fouten overschrijven.

Ik heb zeker al een Launchpad account, 'ajvdvegt'. Zo te zien ben ik de
enige hier die nog niet tot het 'Ubuntu Dutch Translators' behoord....
misschien moet ik toch vaker van me laten horen :) Dus als je me lid kan
maken, graag!

Groetjes,

Jeroen.

--