[vertaling] vertaling Inkscape

Benno Schulenberg bensberg at justemail.net
Sat May 5 00:03:41 CEST 2007

Jeroen van der Vegt schreef:

> Hij heeft op 5 april nog vertalingen gereviewed.

Vermoedelijk lijkt dat maar zo.  Waarschijnlijk is op 5 april het
upstream pakket geïmporteerd.  Daar staat zijn naam in als laatste
vertaler, en mogelijk denkt Rosetta daarom dat ie reviews gedaan
geeft.

> Ik heb zeker al een Launchpad account, 'ajvdvegt'. Zo te zien ben
> ik de enige hier die nog niet tot het 'Ubuntu Dutch Translators'
> behoord.... misschien moet ik toch vaker van me laten horen :)

Graag.  :)  Een complete vertaling van Inkscape zou mooi zijn, en
die dan hier ter review laten passeren, en hem daarna upstream
proberen geaccepteerd te krijgen.