[vertaling] vertaling Inkscape

Jan Claeys lists at janc.be
Fri May 4 00:35:57 CEST 2007

Op woensdag 02-05-2007 om 23:10 uur [tijdzone +0200], schreef Jeroen van
der Vegt:
> Dat Launchpad is wel vervelend trouwens. Ene Ruud Steltenpool heeft daar
> vertalingen in zitten reviewen die tegen de NL-style guide in gaat, maar
> ik kan hem niet bereiken via Launchpad.

Hij kan sowieso al heel lang geen aanpassingen meer doen (vroeger kon
iedereen dat, met rampzalige gevolgen).

Als je dat wil en je een launchpad-account hebt, kan ik je overigens wel
"approven" als lid van 'ubuntu-l10n-nl' op Launchpad, dan kan je zelf
aanpassingen maken en de fouten overschrijven.

--
Jan Claeys