[vertaling] de nieuwe website is zo ongeveer klaar

Benno Schulenberg bensberg at justemail.net
Sun Jun 24 22:22:08 CEST 2007

Tim Van Holder schreef:
> Voor de statische pagina's lijkt me het het makkelijkst om
> bestanden in z'n geheel te vertalen [...]
> Voor gegenereerde pagina's zou natuurlijk wel gettext gebruikt
> kunnen worden om zo de nodige vertaalde versies te genereren.

Zoals Taco ook al zei, lijkt me dit voorlopig nog niet aan de orde.
Eerst maar eens zien of de nieuwe site de boel weer op gang helpt.
Als dat zo blijkt te zijn, dan kunnen we eens nadenken over een
betere opzet van de site: duidelijker, mooier, handiger.  En iemand
zien te vinden die het werk wil doen om het te realiseren.  En dan
in een moeite door de boel internationaliseren.