[vertaling] de nieuwe website is zo ongeveer klaar

Tim Van Holder tim.van.holder at telenet.be
Sun Jun 24 18:46:40 CEST 2007

Reinout van Schouwen wrote:

> Volgens mij is Apache in staat om automatisch een html-pagina te
> serveren gebaseerd op de taalvoorkeur in de browser. In combinatie met
> xml2po moet je dan al een eindje kunnen komen.

Voor de statische pagina's lijkt me het het makkelijkst om bestanden in
z'n geheel te vertalen (zie
http://httpd.apache.org/docs/2.2/content-negotiation.html voor de
naamgevingen die dan nodig zijn).
Voor gegenereerde pagina's zou natuurlijk wel gettext gebruikt kunnen
worden om zo de nodige vertaalde versies te genereren.