[vertaling] de nieuwe website is zo ongeveer klaar

Taco Witte taco at vrijschrift.org
Sun Jun 24 14:02:00 CEST 2007

Hoi,

On Sun, 24 Jun 2007 13:31:34 +0200, "Benno Schulenberg"
<bensberg at justemail.net> said:
> [...]
[snip]

> Je bedoelt van alle pagina's?  Ook van bijvoorbeeld welcome.html en
> maintainers.html?  Die vertaalbaarheid is er niet.  Ik zou niet
> weten hoe dat te doen; ik heb geen verstand van websites maken.
>
> Wat eventueel wel nog zou kunnen is elke teampagina in de taal van
> dat team zelf produceren.  Maar dan is de betreffende pagina voor
> iedereen in die ene taal gesteld en niet meer beschikbaar in het
> Engels.

Voorlopig zou ik het niet doen, omdat de site gericht is op vertalers en
die begrijpen het zo ook.

Alles dat niet nodig is om de site goed te laten werken zou ik voorlopig
nog niet doen. Zodra er weer een goede site is (de huidige is vaak kapot
en verliest daarom vertalers, modules en zelfs teams) zal blijken dat er
meer fundamentele verbeteringen mogelijk zijn.

Vriendelijke groeten,
Taco
--
http://www.tacowitte.eu

Poetin presenteert zijn hervormingsprogramma aan de Doema. ,,Dit voorstel maakt mensen rijk en gelukkig'', zegt Poetin. ,,De lijst van mensen vindt u onderaan.''