[vertaling] iso_639 en Nederlands

Reinout van Schouwen reinouts at gnome.org
Wed Jan 10 14:57:01 CET 2007

Hallo Freek,

Op di, 09-01-2007 te 14:21 +0100, schreef Freek de Kruijf:

> Heel vervelend dat er dubbel werk wordt gedaan op deze manier.

Inderdaad sub-optimaal, maar...

> Het lijkt mij toch beter dat er eerst op de website gekeken wordt wie
> er verantwoordelijk is voor een bepaalde vertaling.

...ik was allang blij dat ik het betreffende .po-bestand na enige moeite
met behulp van Google heb kunnen lokaliseren. Mij is geen website bekend
waar dit op zou moeten staan.

> Als je dan aan iets wilt beginnen waar een
> ander verantwoordelijk voor is dan lijkt mij de juiste weg dat direct met
> betrokkenen of via de lijst even te bespreken.

Je hebt gelijk. Maar ik wilde dit probleempje direct even uit de wereld
hebben. Als er dan in die .po als laatste wijzigingsdatum ergens half
2005 staat vermeld dan ga ik er niet direct vanuit dat er op datzelfde
moment iemand al mee bezig is.

groeten,

--
Reinout van Schouwen