[vertaling] iso_639 en Nederlands

Freek de Kruijf f.de.kruijf at hetnet.nl
Tue Jan 9 14:21:17 CET 2007

Op dinsdag 9 januari 2007 10:32, schreef Reinout van Schouwen:

> Even voor alle duidelijkheid, kan iemand deze (al dan niet met
> wijziging) opsturen naar de het betreffende translation project?

Ik had de iso's 3166 bijgewerkt en een paar dagen geleden opgestuurd, maar tot
nu is er nog niets teruggekomen. Kennelijk werkt de mail/webserver niet goed.
Ook met iso_639 ben/was ik bijna klaar.

Heel vervelend dat er dubbel werk wordt gedaan op deze manier. Het lijkt mij
toch beter dat er eerst op de website gekeken wordt wie er verantwoordelijk
is voor een bepaalde vertaling. Als je dan aan iets wilt beginnen waar een
ander verantwoordelijk voor is dan lijkt mij de juiste weg dat direct met
betrokkenen of via de lijst even te bespreken.

Als je dan aan iets wilt werken, neem dan kontakt op met Taco en vertel hem
welke vertaling je op je wilt nemen. Liefst een waar nog niemand de
verantwoordelijkheid voor heeft. Na een paar weken, zo lang kan de procedure
duren, kun je dan zelf die vertaling opsturen.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf