[vertaling] df

Benno Schulenberg benno at nietvergeten.nl
Sun May 21 13:31:25 CEST 2006

Tino Meinen schreef:
> Ik hoop dat ze rosetta ooit nog eens dumpen en gewoon de upstream
> gaan gebruiken zoals de andere distro's.

Dat hoop ik dus niet.  :)  Want Rosetta biedt nu juist de
mogelijkheid om po-bestanden naderhand bij te werken als er foutjes
in mochten zitten, zonder te hoeven wachten op een nieuwe uitgave
van upstream.  En upstream wil nog wel eens traag wezen, erg traag;
of het Translation Project laten steken vallen; of de officiële
vertaler was even op vakantie en te laat om z'n vertaling in het
upstreampakket te krijgen.  Dus nee: Rossetta is een prachtig idee.
Alleen de uitvoering...

Met vriendelijke groet,