[vertaling] Het Gnome menu

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Mon May 1 17:53:16 CEST 2006

On Mon, 1 May 2006, Taco Witte wrote:

> Die heb ik niet meer zo te zien (het was geloof ik
> gstreamer-properties). Multimedia is inderdaad mooi kort.

Alleen 'multimedia' lijkt me iets te algemeen. Multimedia kan van alles
zijn en hier gaat het in wezen over de standaard te gebruiken
gstreamer-subsystemen. (Waarom daar ueberhaupt een apart menu-item voor
is ontgaat me, kan gstreamer niet gewoon auto-detecteren wat de optimale
in- en uitvoersystemen zijn?)

groeten,

--
Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout at cs.vu.nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778