[vertaling] OpenTaal

r.j.baars r.j.baars at hccnet.nl
Wed Aug 16 11:46:51 CEST 2006

Hallo.

Vanaf Aspell ben ik bij dit email-adres aangekomen. Mogelijk is er
sprake van gedeelde interesse. Zelf neem ik nl deel aan de OpenTaal
community (www.opentaal.org) die bezig is met het neerzetten van
(goedgekeurde) nederlandse woordenlijsten voor welke Open Source tools
dan ook.

Is er sprake van samenwerkings-opties ? Binnenkort komt de nieuwe
ooo-woordenlijst volgens NTu-normen beschikbaar, bijvoorbeeld.

Mogelijk kunnen jullie me ook helpen met het vinden van info over het
hoe en wat van het maken van een verbeterde Aspell-lijst, of het leggen
van contencten met de juiste personen.

Namens OpenTaal,

mvg
Ruud Baars