[vertaling] wget-1.10-b1 (36%, 154 onvertaald)

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Fri May 20 15:41:14 CEST 2005

On Fri, 20 May 2005, Taco Witte wrote:

> Ik ben een beetje inactief..als iemand wget of libidn wil overnemen,
> prima. (Voor toewijzingen kan je me het beste mailen op
> tcwitte at cs.uu.nl, dat lees ik veel regelmatiger.)

Dik een jaar terug heb ik een wget-vertaling gedaan die volgens mij
nooit is opgestuurd. Ik heb hem bijgevoegd, hij zal ongetwijfeld
incompleet zijn maar misschien heeft iemand er nog wat aan.

groeten,

--
Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout at cs.vu.nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778