[vertaling] [loc] Stijlgids rev. 0.4

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Sun May 15 15:27:29 CEST 2005

Hallo allen,

Ik wilde voorstellen om door nl.openoffice.org ontwikkelde Stijlgids
over te nemen en op vertaling.vrijschrift.org te plaatsen. Ik vind hem
erg goed en wil hem daarmee een soort officiele status geven. De
stijlgids kun je downloaden via de verwijzing in het mailtje hieronder.

Heeft iemand hier nog op- of aanmerkingen over?

groeten,

--
Reinout van Schouwen