[vertaling] e2fsprogs-1.38-b1 (0%, 759 onvertaald)

Vertaalproject Robot translation at iro.umontreal.ca
Tue May 10 13:39:54 CEST 2005

Hallo, leden van het Nederlands team bij `vertaling at vrijschrift.org'.
Dit is een bericht van de Vertaalproject robot. Ik ben blij een nieuw
bestand aan te kunnen aankondigen, beschikbaar als:

>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/domains/POT/e2fsprogs-1.38-b1.pot

dat is geïntegreerd in het centrale PO-archief.  Het bestand moet
binnenkort beschikbaar zijn op spiegelsites als:

>    ftp://ftp.unex.es/pub/gnu-i18n/po/domains/POT/e2fsprogs-1.38-b1.pot
>    http://translation.sf.net/domains/POT/e2fsprogs-1.38-b1.pot
>    ftp://tiger.informatik.hu-berlin.de/pub/po/domains/POT/e2fsprogs-1.38-b1.pot

Geen van de onvertaalde berichten zijn nog vertaald. Benno Schulenberg
is momenteel toegewezen voor de vertaling. Als u de vertaling voltooid
heeft, kunt u het resultaat naar het onderstaande adres sturen, door
gebruik te maken van:

>    TP-Robot e2fsprogs-1.38-b1.nl.po

in de kop van uw bericht.  U kunt contact opnemen met uw teamleider of
met mij, als er een vraag opkomt.
De volgende HTML-pagina's moet ook morgen bijgewerkt zijn.

>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/domain-e2fsprogs.html
>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/team-nl.html

                                De Vertaalproject Robot, in naam van
                                uw vertaalcoördinator.
                                mailto:translation at iro.umontreal.ca

P.S. - U kunt een (mogelijk niet officiële) kopie van de distributie vinden als: