[vertaling] iets voor mij te doen?

Frank Fesevur ffes at users.sourceforge.net
Sun Mar 6 15:06:18 CET 2005

At 00:04 6-3-2005, you wrote:

>Ik wil je daar wel bij helpen. Wat is voor jou het makkelijkst?

Het belangrijkste (en ook makkelijkste) is denk ik om eerst door de
woordenlijst bovenaan de nl_NL.po (1-8-x branch) af te maken. De
vertalingen met een ster zijn wat mij betreft goed zo en zal ik in principe
niet meer wijzigen, maar naar goede argumenten ben ik natuurlijk altijd
bereid te luisteren :-)

Zal ik hem je rechtstreeks sturen, via deze lijst, of haal je hem zelf uit
de CVS?

Gegroet,
Frank