[vertaling] hervertaling van indent (2.2.9)

Benno Schulenberg benno at nietvergeten.nl
Tue Mar 1 15:35:24 CET 2005

Gerald Raucamp schreef:
> omdat indent niet zo vaak meer door een update
> verblijd werd.

Versie 2.2.9 schijnen ze ook niet bij het vertaalproject aangemeld
te hebben, dus... trek ze maar eens aan hun jasje.

> Ik zou deze wel weer op willen pikken, dan zal ik jouw
> vertalingen er bij stoppen en die van mij verder bijwerken.

Hierbij het bestand zoals ik het nu heb, hoef je zelf niks samen te
voegen.  Wel even Taco erop attenderen dat je indent weer oppakt.

> ps: je hoeft me niet in de cc op te nemen bij het beantwoorden
> (ik dacht al: waarom krijg ik alles dubbel :D)

Dat komt omdat je twee adressen in de Reply-To: hebt staan.  :)