[vertaling] hervertaling van indent (2.2.9)

Gerald Raucamp cavey at vengeance.et.tudelft.nl
Tue Mar 1 14:13:36 CET 2005

On Tue Mar 01 2005, Benno Schulenberg <benno at nietvergeten.nl> wrote:

> Sorry!  Op
> http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=nl
> was indent aan niemand toegekend, en op mijn systeem staat versie
> 2.2.9, vandaar.

Oh.

Daar had ik nog niet gekeken (had er volgens mij ook geen bericht
van gehad dat het gewijzigd was).

> Niet aan gedacht, omdat het bestand niet toegewezen was.  Nam aan
> dat je vertrokken was.  Sorry.  Neem hem maar terug als je wilt.

Ja ok, dan kan het gebeuren. Raar maar waar, geen probleem verder. Ik
heb er ook al een tijdje niet meer naar gekeken om eerlijk te zijn
(misschien daardoor dat het niet meer is toegewezen?), omdat indent niet
zo vaak meer door een update verblijd werd.

Wat de overige mailtjes betreft met jouw weerwoord: daar heb ik niet
meer zoveel aan toe te voegen, het is me allemaal wat duidelijker
geworden ^_^

Ik zou deze wel weer op willen pikken, dan zal ik jouw vertalingen er
bij stoppen en die van mij verder bijwerken.

> Benno

Groetjes,

ps: je hoeft me niet in de cc op te nemen bij het beantwoorden (ik dacht
		al: waarom krijg ik alles dubbel :D)

Gerald Raucamp - cavey at vengeance.et.tudelft.nl
                           http://www.cavey.nl