[vertaling] hervertaling van indent (2.2.9)

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Tue Mar 1 12:15:47 CET 2005

On Tue, 1 Mar 2005, Tim Van Holder wrote:

> Het zal waarschijnlijk een 'Belg vs Nederlander' issue zijn, maar ik
> zou hier "onafgemaakte" verwachten, en niet "onafgemaakt".

Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat de regel is wanneer je wel en
geen -e bij het adjectief krijgt. Maar 'onafgemaakte commentaar' klinkt
mij heel erg verkeerd in de oren.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			student of Artifical Intelligence
email: reinout at cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778