[vertaling] IRMA

Boudewijn Ector boudewijn at boudewijnector.com
Sat Jan 29 16:31:45 CET 2005

Rinse de Vries wrote:

>Kijk ook op  http://irma.linspire.com/vt/registration.php voor de overeenkomst
>die je moet tekenen om mee te mogen doen..
>
>Rinse

Ik denk dat er toch een overkoepelende coordinator zal moeten gaan
komen. Dit vanwege het feit dat je inderdaad anders dingen dubbel gaat doen.

Het is dan voor hen ook makkelijk; zij kunnen dan bij de huidige groepen
ook vertalingen weghalen. Wij kunnen bij hen ook dingen krijgen. Het is
dus al met al een win-win situatie, mits goed georganiseerd.