[vertaling] vertaling gtkspell

Vincent van Adrighem adrighem at gnome.org
Wed Feb 23 15:57:24 CET 2005

Op wo, 23-02-2005 te 15:43 +0100, schreef JanC:
> Hoi,
>
> Het was me in Ubuntu opgevallen dat het context-menu bij de
> geïntegreerde spellingcontrole in veel tekstvakken in GTK/Gnome
> programma's Engelstalig was.  Heb dat even opgezocht en op
> <http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?domain=gtkspell>
> blijkt er inderdaad geen Nederlandse vertaling te staan.
>
> Aangezien dit maar 5 tekstfragmenten betreft was een vertaling snel
> gemaakt.  :-)

Kleine moeite, groot plezier.

> Ik begrijp dat om deze vertaling te uploaden ik officieel 'lid' moet
> worden van het 'Dutch translation team'.  Moet ik hiervoor direct
> contact opnemen met Taco Witte (of volgt hij deze lijst), en welke
> gegevens moet ik eventueel doorgeven?
Hij volgt deze lijst. Dat mag je toch wel verwachten van een teamleider?
Vooral omdat deze lijst is voortgekomen uit eentje specifiek voor het
"Dutch translation team".

Hij zal wel contact met je opnemen.

Groejes,
Vincent
--
GNOME vertalen: Kijk op http://nl.gnome.org/ voor meer info.
Kom eens langs op irc://irc.gnome.org/gnome-nl/