[vertaling] vFolder

Ben Branders ben at branders.name
Tue Aug 9 15:58:39 CEST 2005

Gerald Raucamp (09-08-05 15:43)
> disclaimer: Ik ben geen gebruiker van Evolution ;) Maar als het
> voorbeeld wat gegeven is iets is in de trant van "alle berichten die de
> afgelopen 3 uur zijn binnen gekomen"... dan vind ik persoonlijk
> zoekresultaten/zoekmap/iets dergelijks totaal geen hout snijden.

Nee, zo werkt het niet.

Je geeft eerst een zoekopdracht. Daar stel je bijvoorbeeld in dat je alle
berichten jonger dan 3 uur wilt zien. Die zoekopdracht sla je dan op als
een vFolder.

Het is dus volgens mij wel degelijk een zoekopdracht. Je kan trouwens ook
meerdere paramaters opgeven (bv. jonger dan 3 uur en afkomstig van xx op xx.xxx).

Mvg,
--
Ben Branders

  web      http://branders.name