[vertaling] vFolder

Gerald Raucamp cavey at vengeance.et.tudelft.nl
Tue Aug 9 15:43:28 CEST 2005

On Tue Aug 09 2005, Reinout van Schouwen <reinout at cs.vu.nl> wrote:
> Hoi Tino,

> Een soort projectie dus eigenlijk. Projectiemap?
>
> groeten,
>
> --
> Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
> email: reinout at cs.vu.nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778
> www.vanschouwen.info       ***	help mee met GNOME vertalen: nl.gnome.org

Dit vind ik dan nog wel een van de betere voorstellen.
Projectiemap. Wellicht selectiemap? Aangezien je toch een x-aantal
berichten selecteert op basis van wat criteria.

Is er niet ergens een wiskundige in de buurt die daar een mooi woord
voor heeft? Want bij filtermap denk ik eerder aan een map vol met
filters. En zoekresultaten/zoekmap is al helemaal iets van "ik zoek toch
nergens op?"

disclaimer: Ik ben geen gebruiker van Evolution ;) Maar als het
voorbeeld wat gegeven is iets is in de trant van "alle berichten die de
afgelopen 3 uur zijn binnen gekomen"... dan vind ik persoonlijk
zoekresultaten/zoekmap/iets dergelijks totaal geen hout snijden.

Gerald Raucamp - cavey at vengeance.et.tudelft.nl
                           http://www.cavey.nl