[vertaling] Re: Vertaling libgksu

Reinout van Schouwen reinouts at gnome.org
Tue Apr 26 13:46:03 CEST 2005

On Tue, 26 Apr 2005, Ronald van Engelen wrote:

> Element met aandacht? Graag een nieuwe letterlijke suggestie.

Venster met aandacht lijkt me wel aardig. Zijn er ooit andere elementen
dan vensters die de "focus" hebben?

> Mee eens, ik zal een bug-rapport opsturen. Voorlopig gewijzigd naar
> 'ERNSTIGE FOUT'.

Wat denk je van "probleem" ipv "fout"? Met de laatste kan de gebruiker
nog steeds de indruk krijgen dat hij/zij iets heeft foutgedaan.

OK.

--
Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout at cs.vu.nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778