[vertaling] iso_3166_2-0.46pre1 (88%, 376 onvertaald)

Taco Witte taco.witte at gmail.com
Fri Apr 1 15:48:54 CEST 2005

On Apr 1, 2005 3:09 PM, Reinout van Schouwen <reinout at cs.vu.nl> wrote:

> Poe hee, heeft iemand een atlas bij de hand?
> Het is wel goed als al die plaatsnamen netjes vertaald zijn maar van de
> meeste onvertaalde heb ik geen flauw benul of er een Nederlandse naam
> voor is.

:-) Daarom heb ik contact opgenomen met de Nederlandse poot van de ISO
(alleen heb ik na een berichtje "er komt een uitgebreid antwoord"
niets meer van ze gehoord..). Het is vrij lastig omdat het veel is en
omdat niet duidelijk is wat "officieel" is (en als er geen vertaling
is wil ik toch tenminste een correcte transliteratie).

Vriendelijke groeten,
Taco

p.s. Vanaf morgen ben ik er een week niet, dus als ik niet snel
reageer op mailtjes..