[vertaling] iso_3166_2-0.46pre1 (88%, 376 onvertaald)

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Fri Apr 1 15:09:00 CEST 2005

On Fri, 1 Apr 2005, Vertaalproject Robot wrote:

> In dit bestand zijn al 3479 berichten vertaald, die staan voor 88% van
> de oorspronkelijke tekstgrootte (in ruwe bytes).  Er zijn nog 376

Poe hee, heeft iemand een atlas bij de hand?
Het is wel goed als al die plaatsnamen netjes vertaald zijn maar van de
meeste onvertaalde heb ik geen flauw benul of er een Nederlandse naam
voor is.

--
Reinout van Schouwen			student of Artifical Intelligence
email: reinout at cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778