Totem

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Mon, 6 Sep 2004 15:54:02 +0200 (CEST)

On Mon, 6 Sep 2004, Gerald Raucamp wrote:

> Hmm, was dat niet het fenomeen tussen Sony cd-spelers en bijv. Philips?
> Sony heeft een shuffle knop, terwijl philips een random knop had?

Mijn Philips heeft een Shuffle. En als ik me niet erg vergis heet het
ook zo op mijn oude Sony discman.

> Lukraak is trouwens wel een leuke, maar dat is meer iets impulsiefs.
> Of naja, ik verbind daar een sterkere mate van willekeur aan dan aan
> bijv. willekeurig.

Hmm, lukraak. Ik moet het woord even proeven. Als we hier met z'n allen
achter kunnen gaan staan dan heb ik geen bezwaar.

Anders vind ik 'Geschud' van Rinse toch ook niet slecht, het klinkt
beter dan 'Schudden'.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			student of Artifical Intelligence
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778