nl mozilla 1.7.2

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Sat, 4 Sep 2004 17:10:55 +0200 (CEST)

  This message is in MIME format.  The first part should be readable text,

---559023410-1254324197-1094310655=:10234

Beste Martijn,

On Sat, 4 Sep 2004, Martijn Ras wrote:

> Ik heb geruime tijd terug al weer de co=F6rdinatie over het Mozilla-NL pr=
oject=20
> overgenomen van Taco, dus voor dit soort vragen moet je bij mij zijn.

Gelukkig zit je ook op deze lijst, dus... :-)

> Een taalpakket voor een bepaalde versie van Mozilla blijft in principe=20
> altijd ongewijzigd in eventuele latere uitgaven van die versie. In het

Wel, toen ik probeerde om een locale installatie te doen van 't=20
Nederlandse 1.7 language pack op 1.7.2 kreeg ik een script error. Ik=20
dacht dat het aan het versienummer lag.

> Weet jij wie verantwoordelijk is voor die uitgave van MandrakeLinux?

Ik coordineer de algemene Mandrakelinux-vertalingen, maar de packager is=20
Frederic Crozat <fcrozat@mandrakesoft.com>, zie=20
http://rpms.mandrakeclub.com/rpms/mandrake/devel/cooker/i586/media/main/moz=
illa-1.7.2-5mdk.i586.html

> P.S. In het vervolg zou ik graag zien dat jullie dit soort zaken melden v=
ia=20
> de mailinglijst/nieuwsgroep van Mozilla-NL (aanmelding via:=20
> http://mozdev.org/mailman/listinfo/mozillanl)

Ik heb me aangemeld voor die lijst, maar ik zou toch graag zien dat deze=20
lijst als een soort verzamelpunt van alle subvertaalprojecten fungeert.=20
Het is nu juist zo makkelijk om hiernaartoe te kunnen mailen en niet=20
voor ieder project apart uit te hoeven vinden welke mailinglist daar nou=20
weer voor is!

groeten,

--=20
Reinout van Schouwen=09=09=09student of Artifical Intelligence
email: reinout@cs.vu.nl=09=09=09mobile phone: +31-6-44360778
---559023410-1254324197-1094310655=:10234--