nl mozilla 1.7.2

Martijn Ras vertaling@nl.linux.org
Sat, 04 Sep 2004 15:48:18 +0200

H die Reinout,

Ik heb geruime tijd terug al weer de co=C3=B6rdinatie over het Mozilla-NL=
=20
project overgenomen van Taco, dus voor dit soort vragen moet je bij mij=20
zijn.

Een taalpakket voor een bepaalde versie van Mozilla blijft in principe=20
altijd ongewijzigd in eventuele latere uitgaven van die versie. In het=20
geval van 1.7 gaat dat in ieder geval voor 1.7.1 en 1.7.2 op. Het lijkt=20
er sterk op dat men tijdens het bouwen van versie 1.7.3 bij Mozilla iets=20
fout heeft gedaan waardoor dit mogelijk niet opgaat voor verse 1.7.3.=20
Momenteel ben ik aan het uitzoeken in hoeverre dit effect heeft op het=20
nederlandse taalpakket. Indien nodig zal er een bijgewerkte versie van=20
het nederlandse taalpakket voor 1.7.3 uitgebracht worden.

Weet jij wie verantwoordelijk is voor die uitgave van MandrakeLinux?

Mazzel,

Martijn.
P.S. In het vervolg zou ik graag zien dat jullie dit soort zaken melden=20
via de mailinglijst/nieuwsgroep van Mozilla-NL (aanmelding via:=20
http://mozdev.org/mailman/listinfo/mozillanl)