nl mozilla 1.7.2

Martijn Ras vertaling@nl.linux.org
Sat, 04 Sep 2004 17:49:35 +0200

H die Reinout,

Ik vermoed dat het met de rechten van de bestanden van een ouder
taalpakket te maken heeft, Mozilla heeft de akelige eigenschap de
bestanden zonder schrijf-rechten te installeren. Het script geeft
weliswaar aan dat iets alleen gelezen mag worden, maar niet wat dat is.

Als je de webstek van Mozilla-NL (http://mozillanl.mozdev.org) opent,
zie je bovenaan een tabblad 'ondersteuning'. Daar staat beschreven hoe
je dit probleem waarschijnlijk oplost.

[knip]
Ik heb me aangemeld voor die lijst
[/knip]
[MR]
Mooi, want ik heb niet altijd tijd en zin om op alle mogelijke locaties
naar opmerkingen en vragen over en problemen met de vertalingen van
Mozilla-NL te moeten zoeken.
[/MR]

[knip]
maar ik zou toch graag zien dat deze lijst als een soort verzamelpunt
van alle subvertaalprojecten fungeert.
[knip]
[MR]
Daar ligt voor v.n.l.o inderdaad een schone taak, of deze mailinglijst
daar het medium voor is durf ik te betwijfelen. Ik denk dat de pagina
van v.n.l.o een geschikter medium is om een overzicht van
nieuws/berichten van de subvertaalprojecten te genereren.
[/MR]

Mazzel,

Martijn.