[vertaling] Re: Bizarre shuffle-shuffle op de Bazaar

Reinout van Schouwen vertaling@vrijschrift.org
Wed, 6 Oct 2004 11:00:43 +0200 (CEST)

On Wed, 6 Oct 2004, Koen Vermeer wrote:

> [...]

'Random' mag dan in de VD staan, voor mij klinkt het niet als
Nederlands.

> Maar straks (of nu al, maar dat weet ik niet) heb je natuurlijk een
> programma dat shuffle en random naast/onder elkaar heeft staan, en dat
> wordt met een vertaling random/random toch wat onduidelijk.

Mee eens. Alhoewel het programma in kwestie dan duidelijk te veel opties
biedt. :-)

groeten,

--
Reinout van Schouwen			student of Artifical Intelligence
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778