[vertaling] wiki

Taco Witte tcwitte at cs.uu.nl
Tue Nov 30 15:36:41 CET 2004

Op di, 30-11-2004 te 15:11 +0100, schreef Branko Collin:

> Ik heb geen administratortoegang tot vrijschrift.org, voor zover ik
> weet. Weet iemand of daar perl draait? Zo ja, zou het overzetten van
> de bestaande UseMod-wiki niet zo heel ingewikkeld mogen zijn.

Als iemand alternatieven kent die beter zijn sta ik daar natuurlijk ook
voor open (niet dat ik beheerder ben van Vrijschrift, maar..). Er draait
inderdaad Perl en ik heb net even de oude scripts erop proberen te
zetten. Het werkt nog niet omdat de webserver geen willekeurige
Perl-scripts wil uitvoeren (lokaal werkt het wel).

Met groet,
Taco