[vertaling] WIKI?

Taco Witte tcwitte at cs.uu.nl
Mon Nov 29 20:52:15 CET 2004

Op zo, 21-11-2004 te 10:58 +0100, schreef Martijn Ras:
> Hoi,
>
> Vanochtend wou ik de wiki even raadplegen. De nieuwe lijkt nog niet te
> functioneren, terwijl de oude is gekraakt en alleen spam bevat. Kunnen
> we de koppelingen naar de oude verwijderen en zorgen dat de juiste
> inhoud in de nieuwe wiki komt te staan?
>
> Helaas ziet het er dus naar uit dat er een vorm van moderatie voor nodig
> is. Ik wil me daarvoor wel inzetten, maar niet in mijn eentje.

Hoi Martijn,

Sorry voor mijn late reactie hierop. Een tijdje terug heb ik een van de
beheerders van Vrijschrift gevraagd over het overzetten van de inhoud
van de oude wiki naar de nieuwe. Ik zie dat er nu al (handmatig) aan
wordt gewerkt, dus misschien is het niet handig als ik de beheerders het
opnieuw vraag?
Over dingen als moderatie van Wiki's weet ik niets.

Met groet,
Taco