sail away

Alverman vertaling@nl.linux.org
Tue, 30 Mar 2004 13:23:12 +0200

Beste mensen,

Maandag vertrek ik voor een klein zeiltochtje van een paar maanden.  Ik
zal jullie missen :-)

Heb uiteindelijk besloten om niet aan de slag te gaan met de vertaling
van de GnuCash Handleiding.  Voor zover ik dat kon zien (uit de users
mailing) wil er nog iemand aan werken, en die wil ik niet in de weg
zitten.  'k Ga in de plaats eerst maar eens  Linux grondig bestuderen.

Om mijn mailbox niet te laten vollopen, meld ik me morgen af.  Bedankt
aan de degenen die onschatbare hulp geboden hebben (Tino, Jeroen en niet
te vergeten Hendrik Jan) en tot in augustus.  Zal een in de Bahama's aan
jullie denken!  :-P
Groeten,

Wannes