toewijzingen TP

Elros Cyriatan vertaling@nl.linux.org
Mon, 29 Mar 2004 02:21:06 -0800

Hoi allemaal,

Als teamco=F6rdinator wil ik graag voorstellen om het toewijzingsbeleid bij
het Nederlandse team van Translation Project wat aan te passen. Namelijk
zo, dat een pakket alleen aan iemand toegewezen is, als die persoon er
ook actief aan werkt (max. een paar maanden inactiviteit na een nieuwe
versie). Niet toegewezen pakketten kunnen door iedereen worden
bijgewerkt, totdat iemand de verantwoordelijkheid voor een pakket
opneemt.

Voor de toewijzingen die er nu zijn, betekent dit dat de volgende
pakketten vrij komen: bash, bfd, binutils, cpio, flex, gas, gcal,
gettext, gettext-tools, gnupg, gprof, grep, hello, id-utils, ld, make,
parted, sed, texinfo, unicode-translation.

Als er voor vrijdag geen (negatieve) reacties zijn voer ik de wijzigingen
uit.

Met groet,
Taco
=20
  Elros Cyriatan
  89D0A011957D96020E7D1D16B37D496E440D660A