GnuCash vertaalinstallatie

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Wed, 17 Mar 2004 14:35:59 +0100 (CET)

On Wed, 17 Mar 2004, Jeroen ten Berge wrote:

> De vraag is niet correct gesteld danwel correct begrepen, Wannes heeft

Gesteld dat de vraag niet niet correct gesteld is, heb ik hem dus correct
begrepen, als ik het goed begrijp. Maar als de vraag niet correct gesteld
is, hoe had hij dan wel gesteld moeten zijn volgens jou? }:-]

> een GnuCash 1.8.8 nodig om de vertalingen te testen, ik probeer nog een

...en die is niet verkrijgbaar als rpm voor SuSE ofzo?

> statisch gelinkte te compileren die ik dan naar hem toe stuur, maar ben
> bang dat ik er niet genoeg tijd voor heb, dus als iemand anders dat zou
> kunnen doen ?

Waarom is het niet mogelijk om 't op de betreffende computer te
compileren?

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778