Oproep tot last minute GRUT vertalingen (met beloning)

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Mon, 15 Mar 2004 14:33:37 +0100 (CET)

On Mon, 15 Mar 2004, Jeroen van der Vegt wrote:

> Ik zou juist gaan voor bureaublad, dat is tenminste een bekende term.

Maar die dekt de lading niet. Er is geen conceptueel verschil tussen een
werkblad en een bureaublad volgens mij.

> 'werkomgeving' lijkt me meer dat waar je PC in staat, je werk omgeving
> zeg maar :)

Dat is ook precies de metafoor. Je kunt best meerdere bureaus met PC's in
je kantoor hebben staan. Zo ook met werkbladen in een werkomgeving.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778