Fwd: Mail niet afgeleverd : retour afzender

Elros Cyriatan vertaling@nl.linux.org
Sun, 18 Jan 2004 12:28:47 +0100

On Sun, 18 Jan 2004 03:06:23 +0100
Branko Collin wrote:

> Waarom moet de lijst zich uberhaupt het electronische hoofd breken
> over of iemand een spammer is of niet? De lijst kent alle abonnee's
> toch?

Dat zou ik ook zeggen. Abonnees+translation@iro en je hebt wel zo'n beetje
alle legitieme adressen te pakken.

Met groet,
Taco

p.s. Ik heb er zelf nog nooit last van gehad, terwijl mijn mailtjes wel soms vanaf
mijn eigen computer verstuurd worden (vanuit een gebruikersnetwerk dus).

--
 *             Oculi plus vident quam oculus
  *             Eigenwijsheid is een deugd