[vertaling] OpenGL-termen: hoe te vertalen?

Rinse de Vries rinse at kde.nl
Wed Dec 15 13:52:28 CET 2004


Hallo allemaal,

In het informatiecentrum van kde 3.4 zit een module die informatie geeft over 
je OpenGL-installatie.
Daarin staat een rits termen die ik niet weet te vertalen.
Kent iemand de termen en weet hij/zij hoe daar mee om te gaan?

Alvast bedankt.

Groetjes, Rinse


#: opengl.cpp:394
msgid "Texturing"
msgstr ""

#: opengl.cpp:281
msgid "Max. cube map texture size"
msgstr ""

#: opengl.cpp:283
msgid "Max. rectangular texture size"
msgstr ""

#: opengl.cpp:285
msgid "Max. texture LOD bias"
msgstr ""

#: opengl.cpp:286
msgid "Max. anisotropy filtering level"
msgstr ""

#: opengl.cpp:259
msgid "Max. number of clipping planes"
msgstr ""

#: opengl.cpp:260
msgid "Max. pixel map table size"
msgstr ""

#: opengl.cpp:261
msgid "Max. display list nesting level"
msgstr ""

#: opengl.cpp:262
msgid "Max. evaluator order"
msgstr ""

#: opengl.cpp:263
msgid "Max. recommended vertex count"
msgstr ""

#: opengl.cpp:264
msgid "Max. recommended index count"
msgstr ""

#: opengl.cpp:266
msgid "Occlusion query counter bits"
msgstr ""

#: opengl.cpp:269
msgid "Max. vertex blend matrices"
msgstr ""

#: opengl.cpp:272
msgid "Max. vertex blend matrix palette size"
msgstr ""


More information about the Vertaling mailing list