proficiat nieuwe site (+kleine bemerking)

Ronald van Engelen vertaling@nl.linux.org
Thu, 19 Aug 2004 19:30:23 +0200

On Wed, 2004-08-18 at 03:26 +0200, Vincent van Adrighem wrote:
> [...]

Hartstikke goed!

> Bedankt. Ik denk dat we d'r wel trots op kunnen zijn ja.

> Mezepisserij? Die is nieuw voor mij. ;)

> Ik ben voorlopig voor antwoord nummer 1 gegaan. De website zal soms de
> oranje-boven versie en soms de rode-duivels versie tonen. Dat was de
> eenvoudigste oplossing. Ook kon ik zo de nieuwe random-functionaliteit,
> die van kde.nl is gekopieerd, testen.

Ook ik wil nog even wat mede-mezepissen; ik vind de beide logo's nu ook
een behoorlijk 'eigen-volk-eerst-gehalte' hebben.

Zo associeer ik de Vlaamse vlag (ongewild) met het Vlaams Blok zolang de
werkelijke scheiding van Belgie nog niet tot stand is gekomen. Het
nederlandse vlaggetje associeer ik op gelijke wijze met allerlei
rechtsradicale bewegingen in Holland.

Ik stel daarom een wat algemener (en waarschijnlijk ook saaier) logo
voor: het Gnome foot logo met de tekst nl.gnome.org. Ik heb een haastig
voorbeeld hiervan bijgevoegd en op http://www.lacocina.nl/nl.gnome.org/
gezet, als SVG (bronbestand) en geexporteerd naar PNG.

Gegroet,
Ronald