proficiat nieuwe site (+kleine bemerking)

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Wed, 18 Aug 2004 03:56:53 +0200

On 18 Aug 2004, at 3:26, Vincent van Adrighem wrote:

> Ik ben voorlopig voor antwoord nummer 1 gegaan. De website zal soms de
> oranje-boven versie en soms de rode-duivels versie tonen. Dat was de
> eenvoudigste oplossing. Ook kon ik zo de nieuwe
> random-functionaliteit, die van kde.nl is gekopieerd, testen.

Bij Distributed Proofreaders Europe (<http://dp.rastko.net>) hadden
we eenzelfde probleem voor het logo van Team Nederland en Vlaanderen.

Bij Distributed Proofreaders (<http://www.pgdp.net>) hadden we niet
eens een team Vlaanderen.

En dan heb je nog Antillianen, Arubanen en Surinamers, die af en toe
ook Nederlands spreken. Zou mooi zijn als die zich ook thuis zouden
voelen.

Bij DP-EU is uiteindelijk gekozen voor een plaatje van Reinaert de
Vos.

Ik kan me ook iets voorstellen met een mooie IJ-ligatuur, omdat dat
een uniek letterbeeld voor het Nederlands is, VZIW.

--
branko collin
collin@xs4all.nl