proficiat nieuwe site (+kleine bemerking)

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Wed, 18 Aug 2004 03:26:37 +0200

--=-1ytkO7InaZH9aQGor7Y0

On ma, 2004-08-16 at 21:52 +0200, Vincent van Adrighem wrote:
> [...]

Bedankt. Ik denk dat we d'r wel trots op kunnen zijn ja.

Mezepisserij? Die is nieuw voor mij. ;)

> Mijn bedoeling is om 1 van onderstaande oplossingen te gebruiken:
> 1. Of de NL, Of de BE versie tonen d.m.v. random-functie o.i.d. (net als
> de bovenrand).
> 2. De BE-versie linksboven en de NL-versie rechtsboven tonen.
> 3. *een idee van jullie*
Ik ben voorlopig voor antwoord nummer 1 gegaan. De website zal soms de
oranje-boven versie en soms de rode-duivels versie tonen. Dat was de
eenvoudigste oplossing. Ook kon ik zo de nieuwe random-functionaliteit,
die van kde.nl is gekopieerd, testen.

Groetjes,
Vincent
--=20