proficiat nieuwe site (+kleine bemerking)

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Mon, 16 Aug 2004 21:52:49 +0200

--=-tpl8AGKdMBZTT6mxRsF4

On ma, 2004-08-16 at 19:22 +0200, Mark Van den Borre wrote:
> Vincent,
>=20
> Die site-verhuis naar http://nl.gnome.org heb je mooi voor elkaar=20
> gekregen. Proficiat! Dank!
>=20
> Nu een beetje muggezifterij, spijkers-op-laag-waterzoekerij,=20
> mezepisserij van mij:
> Zou je dat nieuwe logo kunnen vervangen door iets dat breder kijkt dan=20
> Nederland?
> Mijn complimenten overigens voor het grafisch talent erachter hoor, en=20
> alle respect voor de inspanning, maar het ziet er zo "Oranje boven!" uit.=
..

Altijd wat te zeuren h=C3=A8, die Belgen... ;)

Mijn excuus voor het logo. Ik ben in mijn enthousiasme wat betreft het
idee, compleet voorbij gegaan aan mijn zuiderburen. Dat was echt niet de
bedoeling.=20

Ter compensatie heb ik een vlaams logo gemaakt.
http://nl.gnome.org/images/gnome-be-logo.png

Mijn bedoeling is om 1 van onderstaande oplossingen te gebruiken:
1. Of de NL, Of de BE versie tonen d.m.v. random-functie o.i.d. (net als
de bovenrand).
2. De BE-versie linksboven en de NL-versie rechtsboven tonen.
3. *een idee van jullie*

Groetjes,
Vincent
--=20