oproep steun johanna boogerd

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Thu, 13 Nov 2003 16:03:54 +0100

On 13 Nov 2003, at 13:48, Taco Witte wrote:

> Het leek me dat jullie hier wel in geïnteresseerd zouden zijn.
> Volgend jaar zijn er weer Europese verkiezingen, en het is belangrijk
> om dan goede mensen in het parlement te hebben die bewust zijn van de
> risico's van o.a. softwarepatenten en een EuroDMCA, en ervoor zorgen
> dat die bedreigingen buiten de deur blijven.
>
> De FFII heeft kort geleden een internationaal persbericht uitgebracht
> waarin zij mensen vraagt om op Johanna Boogerd-Quaak te stemmen,
> vanwege o.a. haar grote inzet bij softwarepatenten. Zie
> [...]

Mocht je, zoals ik, niet op een 'foute' partij willen stemmen, zelfs
al hebben ze wat softwareoctrooien betreft het hart op de juiste
plaats, dan kun je op
<http://vrijschrift.org/swpat/press/stemming.html> (Nederland) en
<http://www.softwarepatenten.be/rapport.html> (België) zien hoe jouw
favoriete partij en/of europarlementarier tegenover dit onderwerp
staat.

> p.s. Sorry als dit het tweede mailtje is, mijn e-mail programma
> crashte.

Dit is de eerste keer dat ik het zag.

--
branko collin