oproep steun johanna boogerd

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Thu, 13 Nov 2003 13:48:43 +0100

Hoi allemaal,

Het leek me dat jullie hier wel in geïnteresseerd zouden zijn. Volgend
jaar zijn er weer Europese verkiezingen, en het is belangrijk om dan
goede mensen in het parlement te hebben die bewust zijn van de
risico's van o.a. softwarepatenten en een EuroDMCA, en ervoor zorgen
dat die bedreigingen buiten de deur blijven.

De FFII heeft kort geleden een internationaal persbericht uitgebracht
waarin zij mensen vraagt om op Johanna Boogerd-Quaak te stemmen,
vanwege o.a. haar grote inzet bij softwarepatenten.
Zie http://vrijschrift.org/swpat/press/boogerd_2004.html voor een
Nederlands persbericht.

Hierbij wil ik iedereen uitnodigen om op 22 november naar het najaarscongres
van D66 te komen, waar de Europese lijsttrekker wordt gekozen. Iedereen
is welkom, alleen leden mogen stemmen. Meer informatie staat op
http://www.d66.nl

Als je wilt komen of mee wilt helpen, kan je contact opnemen met Wiebe
(wiebe@viaisn.org) of met mij.

Met groet,
Taco

p.s. Sorry als dit het tweede mailtje is, mijn e-mail programma crashte.

--
 *     Oculi plus vident quam oculus
  *     Eigenwijsheid is een deugd